Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מארגנת מסיבת רווקות? בואי לחגוג מסיבה מקורית ומשמעותית במים
top of page

כתבות נוספות:

מארגנת מסיבת רווקות? בואי לחגוג מסיבה מקורית ומשמעותית במים

טקסי מעבר הם ריטואלים הנחגגים משחר האנושות, ובאים לידי ביטוי בכל חברה אנושית היסטורית או עכשווית בכל מקום ובכל תרבות . הטקסים הללו מאפשרים לאדם, למשפחה ולחברה לציין את השינוי בסטטוס החברתי, בתפקיד או במעמד החדש שהאינדיבידואל עומד לקבל או לקחת על עצמו, ואת המיקום שלו מחדש בסביבה בה הוא חי. אחד מטקסי המעבר המודרניים הנחגגים הם מסיבות הרווקות המקדימים את טקס החתונה ומציינים בתוך מעגל החברים הקרוב של החוגגים את המעבר מחיי הרווקות לחיי הנישואין, את המעבר מאחד לשניים. עם תחילת האביב המביא אתו את תחילת עונת החתונות, מרכז "נגיעות במים" בטבעון, המאגד תחתיו את תחום הטיפול במים בצפון, פותח את שעריו עבור מסיבות הרווקות, לנשים שמחפשות להוסיף משמעות ייחודית למסיבה שלהן ולהכניס את אלמנט המים, שאולי יותר מהכל מציין שינוי, מעבר וזרימה לעבר מקום חדש.

סמלי האביב והדימויים שיותר מכל מקושרים לעונה זו הם אלו הקשורים להתחלות חדשות: לטבע המתעורר מתרדמת החורף, התחדשות, ניקיון הגוף, הנפש והבית, תקוות והבטחות חדשות. זאת הסיבה שהאביב היא עונה פופולארית למסיבות הרווקות וטקסי הנישואין. כלות רבות, גם אם לא דתיות, מתחברות לטקס הטבילה במקור מים, מקווה, ים או ברכה על מנת לסמל את התכוננות הגוף והיטהרותו לקראת השלב הבא בחייהן. תכונותיהם הטבעיות של המים מעניקות לאדם את יכולות הניקוי ההתחדשות והריפוי ולכן יש להם משמעות כה עמוקה לסמליות של חיי הנישואין. מרכז בנגיעות במים מציע לכם להטמיע את הסמליות הזאת וליהנות מאיכויות המים על ידי חגיגת מסיבת הרווקות במקום מיוחד ומקורי , בריכת מים חמימה והצלולה שלנו, שתעטוף אתכן בטמפרטורה של 33-34 מעלות, במתחם יפיפה טעון באנרגיות ההתחדשות של המים, בו נמצא כל מה שאתן צריכות למסיבת רווקות איכותית, שתישאר כחוויה עמוקה וסמלית עבור הכלה וחברותיה.

דמייני עצמך עם מעגל החברות הכי קרוב ומחבק שלך, בימים המשמחים והמרגשים, לא רק חוגגות אלא גם מקבלות טיפול מפנק במים. כחלק מהחגיגה במרכז נגיעות במים הכלה תקבל טיפול במים שהוא לא רק חוויה פיסית נעימה, אלא גם מעניק את איכויות הזרימה, ההכלה והקבלה של המים לתקופה החדשה העומדת בפתח. בנוסף הקבוצה כולה תעבור מסע של מים דרך הפעלה חווייתית ועמוקה לכולן. ההפעלה תהיה מיוחדת, מלכדת, שמחה, מרגיעה ובעיקר תשאיר אתכן ללא מילים. במתחם מלתחות ואזור בו ניתן לאכול, לשתות, לשמוע מוסיקה וליצור ערב איכותי שייצרב בזיכרון.

רוצות לדעת עוד על מסיבות הרווקות שלנו? לחצי על הסרטון

לפרטים ומידע התקשרי 04-983196

bottom of page