Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility גוף, נפש, מים
top of page

כתבות נוספות:

גוף, נפש, מים

גוף, נפש, מים

אני גרה מול המים

מילים: יוסי בנאי

אני גרה מול המים בין שדות ובין חול מעלי השמיים וממול ים כחול לפעמים אתה חי פה לפעמים אתה מת לפעמים הדמיון פה כבר נראה כמו אמת יש לילות של ירח במזרח הזה יש ימים שצורח

...הכאב בחזה

📻פודקאסט בו התארחתי וסיפרתי על מסע המים שלי, מציעה לכם לצאת להליכה או בנסיעה ברכב להקשיב וליהנות לשיר איתי את השיר ולהרגיש את העוצמתיות במסע במים>>

מים - בספרות ובשירה הם מוזכרים תדיר. הדתות מתייחסות אליהם ככלי לטיהור וזיכוך. בלעדיהם אין חיים. מים מלווים אותי משחר ילדותי. כל רגעי המשמעותיים במסע חיי קשורים למים. זה היה נתיב ידוע מראש שאני יהפוך למטפלת במים. בין שיטות הטיפול השונות שיש למרחב המימי להציע. יש לי את הזכות לטפל וללמד את תורת הוואטסו (שיאצו במים). בימים אילו נפרדנו מממציא השיטה שהלך לעולמו. איש יקר (הארולד דול) בעל מעוף ונשמה גדולה. הזכות שניתנה לי לחבר את הידע העשיר שקיים בתוכי יחד עם עוצמת המים מאפשר לי לשים במרכז התודעה את האינטגרציה הרב ממדית של גוף נפש מים. בטיפול הוואטסו הגוף עובר חווית טרנספורמציה ממשקל לחוסר משקל, מכבד לקל. משליטה והחזקה, לשחרור והרפיה. המטופל מעורסל בידי המטפל כמו שמור ומוכל בתוך "רחם מיטיב". האוזניים בתוך המים. העניים עצומות, החושים משנים כיוון ופונים להתבוננות פנימית. הגוף מונע בתנועות ערסול. הנפש יוצאת למסע עוצמתי. המפגש של המוח (שגם הוא 80 אחוז מים) עם המים של הבריכה מאפשר למטופל להניח בצד את תבניות החשיבה הקבועות, רשימת המטלות, הצריך לא צריך ובמקומם מתמלא חלל של שקט אמיתי מעין "ריק" כמו להטען מחדש.

בטיפול הוואטסו המים שותפים מלאים. הטיפול מתבצע בבריכה ייעודית שפועלת לאורך כל השנה. הטמפרטורה מדויקת לגוף 34-35 מעלות מאפשרת למטופל להרגיש בנוח מרגע כניסתו למים. הליטוף של המים החמימים מייצר הפחתת מתח ואפשרות להיות משוחרר מכבלי הגוף ומחוסר התנועה שלו. המים עוטפים את המטופל והמטפל מאפשרים לתנועה הריקודית להיות ללא מאמץ דרך הנאה גדולה וזיכרון פנימי של מסוגלות פיזית ורגשית.

לנו במרכז נגיעות במים יש את הזכות לאפשר לאנשים בכל גיל ובכול מצב בראותי. לבוא לטיפול וואטסו אחד או יותר, לצאת למסע מרתק, להכיר את עצמם קצת אחרת. ובעיקר להניע את גופם " ולרקוד עם נשמתם"

מאחלים לכל לקוחות נגיעות במים שנה טובה ומתוקה ומלאת מים!

bottom of page